שלום רב, טסתי עם חברת אליטליה מנתב"ג למדריד, קונקשיין של שעה ברומא. בגלל מזג אוויר קשה, התעכבה הנחיתה ברומא, והיינו זכאים לטיסה חדשה למדריד. הטיסה הבאה גם התעכבה, וכך יצא שביליתי יום שלם בשד"ת ברומא, מחכה לטיסה הבאה בכל פעם (שאגב- הטיסה לברצלונה יצאה, אז קשה לי להאמין שזה רק מזג אוויר קשה). ב00.15 בלילה, אחרי שהטיסה האחרונה התבטלה, אמרו לנו לגשת לקבל מלון, וטיסה למחר. בפועל כולנו עמדנו בתור כל הלילה, מחכים למשהו שיקרה. אל הדלפק של אליטליה הגעתי רק ב8.00 בבוקר, והציעו לי כל מיני סטנדביי לטיסות יוצאות. הייתי חייב להגיע למדריד, אז קניתי מעצמי טיסה באיבריה, שעלתה לי 300 יורו, צד אחד, וטסתי למדריד (אחרי יותר מ30 שעות בשד"ת). האם אפשרי לקבל פיצוים/החזר כספי על מקרה כזה? (הסיפור עוד ארוך ומייגע, ומלא בעוגמות נפש). תודה רבה על העזרה.
שלום רב ותודה על פנייתכם. נראה כי במקרה שלכם תהיו זכאים להחזר כספי שנאלצתם להוציא עקב ביטול הטיסה (כגון: כרטיס טיסה חלופי, מזון, מלון אם שילמתם ומוניות). יחד עם זאת נראה כי לפיצוי כספי לא תהיו זכאים ככל והטיסה בוטלה בשל מזג אוויר, מאחר ומדובר בנסיבות שלא היו בשליטת חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה