
שלום, טסתי בחברת yanair האוקראינית מאודסה לישראל, הטיסה המקורית הייתה אמורה להיות ב20:20 ולאחר מספר פעמים של עיכובים לבסוף יצאה בכ03:30 לפנות בוקר, יש לציין שבזמן זה לא קיבלנו את המחויב על פי חוק- אוכל, שתייה, שיחות וכו'. האם יש עילה לתביעה וכיצד ניתן לבצע זאת? תודה מראש.
שלום רב ותודה על פנייתכם. נראה כי במקרה זה לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי, מאחר והעיכוב היה פחות מ-8 שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה