שלום, ביום ראשון נחתתי מטיסה ישירה של חברת vueling מתל אביב לפירנצה. כשנחתנו כל הנוסעים ששלחו מזוודות לבטן המטוס גילו שאף אחד מהמזוודות לא הגיעה ליעד וכעת כולם צריכים לעמוד בתור מעייף ל מחלקת האבידות בשדה תעופה. אני טסה הרבה ודבר כזה לא קרה לעולם, מזוודה שהלכה לאיבוד מילא אבל מזוודות של כל המטוס לא הועלו ולא יידעו אותנו קודם זה בזיון וצחוק בפרצוף למטוס שלם. גבר ישראלי סיפםר שזו הפעם השלישית שהוא טס עם החברה וגם הפעם השלישית שהמקרה הזה קורה. בםורומים באינטרנט בעברית קראתי שבדיוק המקרה הזה קרה כבר בעבר. זו התעללות וחוצפה כמו שלא ראיתי בעבר. אני מעוניינת לדעת האם ניתן לתבוע את החברה הנוראית הזאת והעובדה שהיא מתעללת בלקוחות שלה במכוון כבר באופן שיטתי ? בתודה רחלי
שלום רב. במידה והטיסה אבדה, יש צורך לשלוח את חברת התעופה מכתב דרישה, אליו לצרף את דוח הדיווח על אובדן המזוודה והעתק כרטיסי טיסה. במידה וחברת התעופה תסרב לשלם פיצוי בהיעדר בסיס, ניתן לנקוט נגד בהליך משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה