אני ישתדל לתמצת לפני בערך שבועיים הזמנו טיסה לברלין פלוס מלון לשבוע ימים בתאריך ה14 עד 21 לאוקטובר הטיסה היא דרך חברת אייר ברלין ההזמנה בוצעה דרך חברת וואלה טורס בעיקר התנהלות טלפונית ודרך המייל לאישורה מיותר לציין שלאחר כשבועיים מיום ההזמנה גילינו שחברת אייר ברלין הגישה חדלות פירעון והטיסות שלהן מבוטלות או נדחות השכם וערב בחודש זה (ספטמבר) התקשרו לחברת וואלה טורס על מנת לקבל מידע והסברים ונאמר לנו על ידם כי כרגע הטיסה שלנו לאוקטובר נמשכת כרגיל השאלה שלי היא כזאת *במידה והטיסה מתבטלת/נדחת באותו יום או במועד הקרוב לטיסה מה קורה? *מול מי אני מבצע את ההתנהלות במידה וישנה בעיה? ומי אחראי ישיר במידה לפיצוי? *מה ניתן לעשות בשלב כזה על מנת לא לצאת קירח משני הצדדים א׳ ההפסד הכספי הכרוך בזה ב׳ ההפסד מבחינת החופשה וההתארגנות שכרוכים בזה
שלום רב. אכן התנהלות ועתיד החברה לא ברור. במידה ויהיו לכם ביטול/עיכוב, ניתן ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של חברת התעופה בחו"ל או הסוכנות דרכה רכשתם..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהמשך להתכתבות כאן בנושא אייר ברלין, בימים אלו הודיעה אייר ברלין כי בחודש הוכחי יופסקו טיסותיה והחברה תפסיק פעילותה.
במקביל, כבר מתפרסמות ידיעות על מכירת החברה לחברות אחרות ובראשן לופטהנזה.
בידי כרטיסי טיסה שנרכשו מסוכנות בארץ בתחילת אוגוסט לחודש מאי 2018
מה עליי לעשות בשלב הזה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה