רכשנו כרטיס טיסה ישיר לארה"ב ב900$ במקום 650$ כמו בני משפחה אחרים - כיון שרעייתי הייתה בהריון והרופא אמר לה שעליה לטוס ללא חניית ביניים. בפועל עקב שביתה (פיראטית) אל על סיפקה לנו מטוס פורטוגזי מיושן - לא הודיעה לנו כלום עד שהגענו לשער העליה למטוס - הכניסה אותנו לשעתיים למטוס עד להמראה - ביצעה נחיתת ביניים של שעה וחצי בפריז - לקינוח המתנו חצי שעה בניו יורק לנחיתה - השאלה היא האם על פי חוק שירותי התעופה או כל חוק אחר - עצם העובדה שרכשנו כרטיס יקר בדיוק בשביל טיסה ישירה ובפועל קיבלנו טיסה עם חניית ביניים מצדיקה פיצוי.
שלום רב. נראה כי על פי חוק שירותי תעופב לא תהיו זכאים במקרים זה לפיצוי כספי, מאחר והטיסה לא בוטלה ו/או עוכבה מעל שעות. יחד עם זאת ייתכן ומגיע לכם פיצוי מסוים, על כך שרכשתם כרטיס לטיסה ישירה בעלות גבוהה הרבה יותר מאשר לטיסה עם עצירת ביניים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה