בני רכש כרטיס טיסה מאתר חברת התעופה ושילם עליו לפני כשבועיים. אתמול שלחה לנו חברת התעופה הודעה שהיא ביטלה את הטיסה. בבדיקה שעשינו באתר החברה ראינו שהטיסה עדיין פועלת בלוחות הזמנים שהכרטיס נרכש. אנו חושבים וחוששים שהחברה ביטלה את הכרטיס של בני בגלל שהוא נרכש בזמנו במחיר נמוך ועכשיו הם יכולים לגבות מחיר גבוה יותר. שאלתי היא האם חברת התעופה רשאית לבצע את הביטול?!
שלום רב. על פניו נראה שההתנהלות לא תקינה, ובמידה ותצליח להוכיח את ההפרשים בין המחירים, וחברת התעופה לא תצליח להוכיח כי הייתה לה סיבה מוצדקת לביטול, יש מקום גם לדרוש פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה