שלום, שתי שאלות. שאלה ראשונה, הזמנו דרך וואלה טורס טיסות הלוך חזור- מתל אביב לכרתים ומכרתים לתל אביב. פספסנו את הטיסה חזור מהסיבות הבאות: הגענו כרבע שעה לפני הטיסה כאשר עוד היה זמן הבורדינג, שינו את השער בלי להודיע לנו על כך בצ'ק אין או בכריזה, לא כרזו בשמותינו למרות שעשינו צ'ק אין. אנחנו נשלח מייל לוואלה טורס ולחברת התעופה זה היינו אמורים לטוס. ייתכן שיחיזור לנו את הכסף? שאלה שניה, לאחר פספוס הטיסה נכנסנו לאתר לא ישראלי והזמנו טיסה מכרתים לישראל, אך בטעות הזמנו לחודש דצמבר ולא לחודש ספטמבר. מיד לאחר הבנת הטעות שלחנו מייל לחברת התעופה עם הסבר מה קרה ובבקשה שיחזירו לנו את התשלום. הם ענו שלא ניתן להחזיר כיוון שבעת הזמנת הטיסה היה רשום שאין אפשרות להחזר כספי בעת ביטול הטיסה. האם החוק להגנת הצרכן יכול לעזור לנו במקרה זה? אנחנו חושבות להגיש תביעות לבית המשפט לתביעות קטנות בנושאים אלו. תודה לך.
שלום רב ותודה על פנייתכם. בנוגע לשאלתכם הראשונה, אני סבור שלא תהיו זכאים במקרה זה לפיצוי, מאחר והגעתם רבע שעה לפני הטיסה. לו הייתם מגיעים שעה/שעתיים לפני, הייתם מצליחים לעלות לטיסה. בנוגע לשאלה השניה, לא צוין בפנייתכם, איפה רכשתם את הכרטיסים לטיסה החלופית. ככל והם נרכשו דרך חברה/סוכנות ישראלית, תהיו זכאים לבטל על פי חוק הגנת הצרכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה