שלום אני ואשתי הגענו לוונקובר ב22.6.17 כאשר נחתנו התברר שהמזוודה של אשתי לא הגיעה הסברנו שאנו יוצאים לקרוז למחרת ולאשתי אין ביגוד וטואלטיקה כלל והעצירה הראשונה תהיה בעוד 3 ימים הם לא אמרו דבר רק שישו מאמץ להביא את המזוודה למחרת בבקר לאוניה המזוודה הגיעה אחרי 5 ימים בעצירה השניה לאוניה ואז נוכחנו אנו ואנשי שרות לקוחות באוניה שהמזוודה שבורה חזרנו ארצה ב11.7.17 מלאנו טופסים עם עלויות ופרוט ההוצאות ואישור של אנשי האוניה שוידאו אתנו שהמזוודה שבורה מאז שלחנו 3 תזכורות לשרות הלקוחות של BRITISH AURWAYS עד היום 2.9.17 ללא מענה המענה היחיד היה שקיבלו את החומר בהתחלה בתודה מראש
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל ולא תקבלו תגובה, נראה כי הדרך היחידה למיצוי זכויותיכם תהא בנקיטת הליך משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה