רכשתי כרטיסים באתר הרשמי של טורקיש איירליינז לי ולשלושת בנותי הקטינות באוקטובר 2016 ליעד מונטריאל, קנדה באוגוסט 2017. הגעתי לדלפק 3 שעות לפני ההמראה, ונתבקשתי להציג ויזה לקנדה. הצגתי דרכון קנדי אישי בתוקף. לבנותי לא היה ברשותי ויזה לקנדה. הועברתי לטיפול אחראית והיא ידעה אותי שאוכל למלא אוןליין בקשה לאישור נסיעה לקנדה, אך את האישור אקבל תוך יומיים ולכן לא אוכל לטוס עם בנותי. ללא הצעה להושיט עזרה נשלחתי לכרטוס חדש בצדו בשני של השדה עם בנותיי והמזוודות כשעה וחצי לפני ההמראה. בעמדת הכרטוס הודיעו לי שאין טיסות ורק בסטנדביי במחיר מוכפל באגף יוקרתי. כשעה לפני ההמראה, בזמן שניצבתי מול נציגת הכרטוס קיבלתי אישורי נסיעה לקנדה עבור בנותי שמילאתי אוןליין. נציגת הכרטוס העלתה לקו את אחראית הדלפק והקריאה לה את מספרי האישורים. אחראית הדלפק סירבה לקבל אותנו ו להעלות אותנו למטוס. נציגת הכרטוס המליצה לי לבטל את כל הנסיעה. בגלל שביצעתי צ'ק-אין אוןליין יום קודם, הודיעו לי שהכנס הוא כפול על ה ביטול ועל no-show. בצ'קאין אוןליין לא הוזכר על חובת האישורים לבנותיי האם יש לי עילה לתביעה בגין רשלנות בשירות בהעברת מידע שגוי ואי הגשת עזרה וגרימת נזק נפשי? האישורים היו שעה לפני ההמראה ובכל זאת סורבתי לעלות. בהמשך , רכשתי כרטיסים עם חברה אחרת במחיר גבוה בהרבה יותר בשל העיתוי הזמני. מה אוכל לדרוש מחברת התעופה טורקיש? תודה רבה!! טרי
שלום רב ותודה כל פנייתך. אומנם מדובר במקרה עגום ונשמע שגרם לכם מהפך נפש של ממש. אולם הנני סבור כי מאחר ורכשתם את כרטיסי הטיסה ישירות דרך אתר חברת התעופה באינטרנט, חלה חובה עליכם לבדוק את נושא הויזות, ונראה כי בעקבות עניין זה נגרמה לכם כל הבעיה והטרטורים וההוצאות לאחר מכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה