שלום, ב 29/8, ב 7:30 בבוקר היינו אמורים לעלות על טיסת אליטליה מאתונה לת"א. הכרטיסים נרכשו בינואר 17 אך לצערי לא עשינו צ'ק אין באינטרנט. כשאר הגיע תורנו לעשות צ'ק אין התברר כי יש אובר בוקינג ולא נוכל לעלות למטוס. מדובר ב 4 אנשים, זוג הורים ושתי ילדות (4,7). הוצעו 2 חלופות: הראשונה, מלון ללילה נוסף באתונה וטיסה למחרת, כאשר נאמר שאף היא בתפוסה מלאה והשנייה, טיסה לבוקרשט ב אאיגיאן איירליינס ומשם כשעה לאחר הנחיתה טיסה לת"א בא על (2 כרטיסי ביזנס, 2 כרטיסי אקונומי). נציגת אליטליה באתונה ליוותה אותנו ודאגה לכרטוס שתי הטיסות, של אאיגיאן ושל אל על. הכל נראה היה תקין. כאשר נחתנו בבוקרשט והגענו לשער הטיסה של אל על נדהמנו לגלות כי למעשה קיבלנו כרטיסי טיסה שלא היו קיימים. כלומר, נעשה אובר בוקינג נוסף, מאחר שטיסת אל על היתה מלאה ממילא וכך גם טיסת אל על הבא. בשלב זה הובהר לנו כי מאחר ואין נציגות אליטליה בבוקרשט אנו ברשות עצמנו ועלינו לרכוש בכספנו כרטיסי טיסה חדשים לארץ. נאלצנו לרכוש כרטיסים של חברת blue air בכ 1500 יורו לשעה 19:50 בערב. כל זה, כאשר משעה 4:30 בבוקר אנו מסתובבים עם שתי ילדות, בבגדים קצרים שלא הלמו את מזג האוויר בבוקרשט ועם ילדה חולה ב צליאק, דבר שהקשה מאוד למצוא עבורה מזון. הסיפור עוד ארוך... לא אכנס לכל פרט ופרט. לבסוף הגענו לארץ לאחר השעה 22:00, מותשים. כעת אנחנו תוהים מה עלינו לעשות. נאמר לנו באתונה שנקבל פיצוי על סך 250 יורו לאדם אך זאת לפני שהתוודענו לסיפור המלא. מטבע הדברים מגיע לנו פיצוי והחזר עבור כרטיסי הטיסה החדשים שנרכשו. האם עלינו לקחת עורך דין?
שלום רב ותודה על פנייתכם. נראה כי במקרה האמור תהיו זכאים לקבל גם החזר כספי עבור רכישת הכרטיסים החלופים, וגם פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לפי מה שאתר מתאר הודיעו לכם מראש למעלה מ14 ימים, לכן החברה פעלה באופן סביר בהקשר זה משום שהם הודיעו לכם מספיק זמן מראש. בנוסף, לא ציינת האם בסופו של דבר בחרתם לעלות על הטיסה החלופית או שלא? לא ניתן לע...
המשך תשובה