קבלנו מייל כמה שעות לפני הטיסה שיש ביטול טיסה ומיד אחר כך קבלנו מייל שהעבירו אותנו לטיסה אחרת שעה לפני הטיסה שהתבטל. הגענו לשדה תעופה ואחד מתוך ה5 בני משפחה לא היו נרשמים בטיסה החדשה.(שלמה דוב גרינפלד) אני ובעלי וה3 ילדים הקטנים עם מזוודות ועוד.. היו צריכים לרוץ בטירוף מפקידה אחת לשניה לסדר הענין בפרט שגם ככה היה לחץ היות והיינו צריכים להיות מוכנים שעה מוקדם יותר כנ"ל. הפקידות לא נתנו מענה ודרשו ממני לעמוד בתור שוב ושוב. ורק אחרי שהפעלנו המון לחץ התחילו לטפל בעניין. אני עמדתי בתור עם התינוק שהושמט מרשימת הנוסעים ובעלי רץ פה ושמה ונאלץ להשאיר הילדים בני 2 ו4 עם המזוודות בפינה לבד (בקושי בקשר עין איתי..). ואחרי כל זה למרות שסדרו לנו העניין של שלמה דוב, והעלינו לטיסה כולנו אבל במשך 9 שעות לא היה לנו מקומות ביחד או בקירבה והייתי צריכה לבד לטפל בילדים בלי שבעלי יכול לעזור לי!! כל ההצטרפות לנסיעה (לסדר מסמכים בארה"ב עבור הילדים) היה כדי לא להשאיר אותי לבד עם הילדים! ובנוסף! לא קבלנו ארוחות כשרות כיון שחייבים להזמין לפחות 24 שעות לפני הטיסה ולא היה 24 שעות עקב האיחור בהגעת ההודעה על הביטול שהגיע שעות ספורות לפני הטיסה. 3 ילדים קטנים...בלי ארוחות????? וכל ההודעה על הביטול : אני לא מבינה; דברנו כמה פעמים עם פקידות אייר פרנס במשך ה24 שעות לפני הטיסה לוודאות שהמקומות שבחרנו מסודרות ואף אחד לא ידעה להגיד לנו על ביטול??? היה לנו שווה להתעסק על הטלפון ואן ליין שעות על שעות כדי שנהיה מסודרים ולא מוטרדים בשדה תעופה עם הילדים הקטנים.במשך רוב הלילה הקודם לטיסה!! ואז ככה!?? ביטול! ואין הזמנה לשלמה דוב והילדים בוכים ומרגישים המתח... ומקומות לא מסודרות ואין ארוחות.. איזה סיוט! איזה סיוט! ואז הקרב הבא: כשהזמנתי כרטיסי טיסה ידעתי כמה זה קשה להתארגן בזמן קצר עם 3 ילדים קטנים כדי להספיק טיסת המשך. ולכן בנסיעת הלוך, ב22.07.2017 העדפתי המתנה ארוכה של 6 שעות ולא הפסקה של שעה! ובטיסת חזור, למרות שהזמנתי טיסת המשך בהפסקה של שעתיים, לטיסה שאייר פרנס העבירו אותנו היה בקושי 50 דקות והמאמץ והלחץ שזה דרש בשבילנו להספיק את הטיסת המשך היה מעבר למאמץ סביר!!! בפרט שהיה עיכוב כשהגענו לאיטליה עד שהגיע המדרגות לדלתות המטוס ועד שפתחו את הדלתות של המטוס ואז נסיעה עם אוטובוס ... בקושי נשאר זמן והיינו צריכים לרוץ במטורף עם הילדים והתיקי יד אל השער המיועד לטיסת המשך. לא יכלנו להרגע מכול הקושי: השמטת אחת מההזמנות מהרשימת נוסעים; הטיסה הראשונה אני לבד עם הילדים ובלי אוכל; ואז המעבר באיטליה כנ"ל ושוב טיסה בלי אוכל כשר... נגרם לנו מכל הביטול של הטיסה שלנו והעברת אותנו לטיסה אחרת בהתראה מאד קצרה, המון עגמת נפש וחיווינו חוויה מאד קשה ומאד ללא נעימה. אנו דורשים פיצוי על כרטיסי טיסה שקנינו עם אימון רב ביכולת אספקה של אייר פרנס לתנאים בסיסיים לטיסה נעימה. אנו מחכים למענה מיידי. תודה שרה פישמן (גרינפלד)
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל וביטול הטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה (כגון: מזג אוויר סוער ו/או מצב בטחוני), נראה כי תהיו זכאים לקבל פיצוי במקרה זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה