אהוד שלום. ביתי יצאה לסופ"ש בקפריסין עם בעלה באמצעות איסתא מתאריך 11/5/17 עד 14/5/17 שעה 11:30. במועד החזרה בוטלה הטיסה ונדחתה לתאריך 15/5/17 שעה 20:20.. בתי שלחה מכתב לחברת איסתא עם בקשה לפיצוי ב(התאם לחוק טיבי) עקב חזרה לארץ באיחור של יום שגרם לביטולי תכניות ונזקים וביבלה בתאריך 28/6/17 מכתב מאיסתא המודים על הפנייה שהועברה לחברת נתור - יוניטל שגם כן "מודים על הפנייה" ללא כל תגובה נוספת. מה ניתן לעשות?
שלום רב ותודה על פנייתך. ניתן לשלוח תזכורת או לנקוט בהליכים משפטיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה