סבתא שלי הייתה בבית חולים בלטביה, במצב מאוד קשה שהחמיר תוך יום. זה קרה ביום שישי וישר הזמנו טיסה שנראתה לנו בסדר מאתר Smartair. זו הייתה טיסת קונקשן של אייר ברלין לברלין ומברלין לריגה (בירת לטביה) בחברת אייר בלטיק. זמן הקונקשן היה שעה ועשרים בשדה התעופה טגל. המטוס הראשון מהארץ איחר בשעה, בברלין נחת ב40 דקות איור וכמובן שאמא שלי לא הספיקה להגיע לקונקשן. היא פנתה לדוכן של אייר ברלין, יחד עם עוד שישה אנשים ואלה הביאו רק לאמא שלי טיסת קונקשן לפרנקפורט עם חברת התעופה לופטאנזה ומפרנקפורט לריגה שוב, עם החברה אייר בלטיק. כאשר הביאו לה רק את כרטיס הטיסה לפרנקפורט שם זמן הקונקשן היה כ40 דקות בלבד! היא כמעט והספיקה להגיע לקחת את כרטיס הטיסה לעלייה למטוס של איר בלטיק וסגרו בפניה את השערים ולא פתחו. היא פנתה לחברה לופטהנזה אחרי שבילתה בכלל גרמניה יום שלם וכבר היה ערב. הם הביאו לה חדר במלון וטיסת קונקשן נוספת לקופנהגן ומקופנהגן לריגה בטיסות של חברת התעופה הסקנדינביות, אני לא זוכרת את השם והוא גם לא חשוב כי שמה כבר הכל היה בזמן והיא הגיעה. בסופו של דבר היא הייתה אמורה להגיע לריגה ב 1.7. בשעה 12:10 והגיעה ב2.7 בשעה 13:45. אני מבינה שהאשמה נופלת כאן על אייר ברלין, אבל החברה הכריזה על פשיטת רגל. מה ניתן לעשות ואיך? אשמח להתייחסות מהירה, תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם. מאחר ושתי הטיסות שלכן הופעלו על-ידי 2 חברות תעופה שונות (מת"א לברלין עם אייר ברלין ומברלין לריגה עם אייר בלטיק) - אינכם זכאים לעניות דעתי במקרה זה לקבלת פיצוי. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איך זה בדיוק משנה? על הטיסה לברלין היו אנשים שטסו בקונקשן, כשאני עשיתי צ׳ק אין לטיסה לברלין נבחר לי כיסא גם בטיסה לברלין וגם בטיסה לריגה. יותר מכך אם הם לא היו חייבים לה פיצוי הם לא היו נותנים לה ולששת האחרים שטסו איתה, טיסות חלופיות. לא כך?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה