שלום רב טסתי עם משפחתי לאיטליה , בנחיתה במילאנו גילינו כי אחת מחמשת המזוודות לא הגיעה(שלי),מיליתי דו"ח בשדה התעופה במחלקת אבדות ומציאות. בדו"ח פרטי קשר שלי כולל פירוט שהות במלונות , כתובות וטלפונים. אחרי 3 ימים נמסר לי ע"י הסוכנת מהארץ כי היא נמצאה ונמצאת בשדה התעופה ,נמסר כי יצרו איתי קשר באותו היום לאן לשלוח אותה. לאחר 3 ימים נוצר עימי קשר ע"י נציגות החברה שמטפלת באובדן. בשנית השארתי כתובות וטלפונים ונאמר לי שישלחו אותה בימים הקרובים .עליי למלות דו"ח אשא אני מאשר לבדוק אותה ברשויות המכס. הטופס נשלח במייל עליו קיבלתי אישור יום למחרת. הספקנו להגיע למלון האחרון בשהות (כבר נמצאים 7 ימים באיטליה)ועדיין המזוודה לא אצלי. סוף הטיול לאחר 10 ימים כששבתי לשדה לקחתי אותה בעצמי (ההשתלשלות עוד ארוכה)אני מקצר, יש לי תיעוד טלפוני מוקלט , קבלות על קניית פרטי לבוש שהייתי צריך , תעיוד מיילים ווואצאפ . את מי אני תובע על עוגמת נפש והכסף שבוזבז ?אשמח לסיוע
שלום רב ותודה על פנייתך. יש לשלוח את חברת התעופה מכתב דרישה אליו לצרף את הדוח על אי קבלת המזוודה, כרטיס טיסה, וקבלות, ולדרוש החזר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה