ב-24/7/17 טסנו לאוסלו עם קונקשיין דרך פרנקפורט. הטיסה מישראל לפרנקפורט התבצעה ע״י אל-על ומפרנקפורט לאוסלו היינו אמורים לטוס בסקנדינביין ארליינס. בהגיענו לפרנקפורט עברנו דרך נציגות אל-על, אמרתי להם שאין לי בורגדינג פאס לאוסלו, כי לא קבלתי באל על בארץ.הם אמרו לי לאיזה שער ללכת וששם אקבל את הבורדינג פאס, ואכן כך היה. הגענו לשער המתאים מעל הדלפק היה כתוב אוסלו ומס׳ הטיסה שלנו. כשהגיע כמעט מועד הטיסה וראיתי שאין שום הכנות בדלפק, הבחנתי, ששינו את יעד הטיסה בצג לאחר. היו לידנו עוד זוג, שלהם היה בורדינג פאס וגם הם המתינו לטיסה לאוסלו. מיד רצנו לחפש מישהו לשאול אותו. שני שערים שאחרינו, היתה נציגה של סאס, שאלתי אותה בקשר לטיסה,והיא ענתה שעכשיו יצאה לאוסלו. שאלתי מדוע לא קראה לנו ברמקול, והיא השיבה, שלא עשינו בורדינג פאס, לכן לא מצאה לנכון לקרוא. לזוג השני, שכן היה בורדינג פאסס, אמרה שאין צורך לקרוא. נתקענו בפרנקפורט, השעה כבר היתה מאוחרת. טיסות לאוסלו היו רק למחרת ורק בבינס, כך ששלמנו קרוב ל10.000 ₪. את הכרטיסים קניתי באינטרנט מחב׳ גוליבר. ברצוני לדעת, האם יש טעם לתבוע, או שהתשובה תהיה, שזה באשמתנו. ואם כן, את מי? בתודה ובברכה, חנה.
שלום רב ותודנ על פנייתכם. לטעמי תהיה לכם בעיה לתבוע במקרה זה. מאחר ואל על אינה אחראית לטיסת ההמשך מפרנקפורט לאוסלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה