שלום רב, רציתי לברר מה האפשרויות העומדות בפניי במקרה הבא: הבת שלי + 3 חברות שלה, קנו כרטיסי טיסה מחברת AEROFLOT לתאילנד הלוך ושוב. בקונקשיין במוסקבה שינו את הגייט המשך לתאילנד והבנות פספסו את הטיסה. מיד הן פנו לחברה והודיעו להם. החברה התנערה מאחריות והן נאלצו לקנות כרטיס חדש מאותה חברה. השבוע הסתבר שחברת התעופה הגדילה לעשות וביטלה להן את הכרטיס חזרה הביתה!! שמעתי שיש חוק כזה אבל במקרה הספציפי שלהן, הן מיד הודיעו לחברה ואף קנו מהם כרטיס אחר. כלומר החברה לא יכולה לטעון שהן לא הגיעו לטיסה. האם יש קייס ומה אפשר לעשות נגדם? תודה רבה
שלום רב, על מנת לבחון את האפשרויות בפניך, יש לבחון את הנתונים והמסמכים שיש בידך בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה