פניתי לחברת אייר פרנס בתלונה על ביטול טיסה. לפי חוק טיבי הייתי זכאית להחזר הכסף או קביעת תאריך חילופי לטיסה. מאחר ולא הוצע לי החזר כסף תבעתי את החברה. חברת התעופה טוענת שאת החזר סכום הטיסה היה עלי לתבוע מחברת Orbitz, דרכה הזמנתי את הכרטיס. האם זה אכן כך? האם לחברה אין מחויבות?
שלום רב, בעיקרון חב' התעופה צריכה להחזיר את התשלום. אולם אם התשלום עצמו נמצא אצל סוכנות הנסיעות, אזי חברת התעופה צריכה להורות לסוכנות להשיב לכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזר...
המשך תשובה