אני רכשתי כרטיס טיסה במחיר גבוה יותר כדי לטוס בחברת תעופה של צ'כיה CSA CZECH AIRLINES - וגם בכרטיסים שקיבלתי במייל מופיע שהטיסה שלי בחברת התעופה הזאת ( טיסה OK4290). בהגיעי לשדות התעופה (בארץ ובפראג) התברר שמעלים אותנו על טיסות לאו קוסט Low cost עם חברת התעופה TRAVEL SERVICE, (שלא שמעתי עליהם לפני כן), (טיסה QS1284). הנציג של חברת הכטיסים מתעקש שלא מגיע לי החזר או פיצוי- למי אני צריך לפנות להגשת תלונה ?
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל ורכשתם כרטיסים לטיסה סדירה ונאמר לכם או הוצג בפניכם כי מדובר בטיסה סדירה, אך בפועל טסתם בטיסת חסך, הרי שנראה כי מדובר בהטעיה, וניתן לדרוש בגינה פיצוי. יחד עם זאת, בתי המשפט מתחשבים בפסיקת הפיצוי בנזק שנגרם לכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה