קנינו 2 כרטיסי טיסה לברלין בחברת "אייר ברלין".הגענו לנתבג 3 שעות לפני הטיסה,וכשהגיע תורנו לצ'ק אין,נאמר לנו שהטיסה מליאה.(זה לא צ'רטר).זה היה בשלוש לפנות בוקר,והביקור בברלין היה אמור להימשך 4 ימים.הציעו לנו להמתין 12 שעות בשדה,ולטוס לבריסל בשש בערב,ומשם למחרת לטוס לברלין.כמובן שסירבנו. חלפו כבר שנתיים ,והנציגים של אייר ברלין בארץ,עדיין לא השיבו לנו את הכסף על הטיסה+בית המלון. השאלה שלי:מה קובע החוק במקרים כאלה? תודה מראש נקדימון בר נתן רמת גן
שלום רב. במקרים של ביטול טיסה עקב תפוסת יתר/אוברבוקינג, על חב' התעופה לשלם לנוסעים פיצוי כספי. במידה והיא מסרבת ניתן לנקוט נגדה בהליך משפטי. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה