שלום, רציתי לדעת אם אפשר לתבוע חברת בת של לופטנזה , GERMANEIINGS אשר אין לה נציגות בארץ, במקרה של ביטול טיסה. הזמנו ארבע כרטיסים לטיסה ישירה מת"א לקלן גרמניה בחודש מרץ כאשר הטיסה היא באוגוסט. ביולי החברה הודיעה שהיא מבטלת את הטיסה ונותנת לנו שתי אופציות החזר כספי או טיסה חלופית. ביקשנו טיסה חלופית והטיסה היחידה שהם מוכנים לתת לנו היא טיסה שתנחת כ 16 שעות לאחר הטיסה המקורית, כלומר אנחנו מפסידים יום וגם שלמנו מראש על רכב ומלון שגם שם אנחנו מפסידים יום שכבר שולם. הם רוצים להעביר אותנו לטסית לופטנזה ואני ביקשתי שיתנו לנו טיסה אחרת שנוחתת שם ב 10 בבוקר או לחלופין או הטיסה שהם הציעו רק יום לפני ואני ישלם על המלון של הלילה הנוסף. החברה לא מוכנה לשנות לנו את הטיסה בשום מקרה ואומרת שאם לא מתאים לנו אנחנו יכולים לקבל את מה ששילמנו. כמובן שטיסה חלופית עכשיו עולה כפול 2 מהמחיר ששילמנו במרץ. השאלה שלי היא האם אני יכול לתבוע את לופטנזה במקרה זה כחברת האם ? תודה
שלום רב. לכל חב' תעופה המפעילה טיסות מישראל או לישראל יש בארץ נציג מוסמך לקבלת כתבי בי-דין, וניתן להגיש נגדה תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה