שלום, היתה לנו טיסה מלוס אנגלס לניו יורק דרך אמריקן איירליינס לאחר עליה למטוס הורידו אותנו בטענה שהיתה תקלה במטוס, לאחר זמן מה הודיעו שתיהיה טיסה חלופית בעוד כ3 שעות המתנו בשדה עלינו למטוס שהיינו במטוס כשעתיים על הקרקע ושוב הודיעו שיש תקלה במטוס והטיסה בוטלה ירדנו והלכנו לדלפק של החברה כדי לקבל טיסה ליעד, לאחר המתנה של כשעתיים הגיע תורינו ונתנו לנו טיסה ליום למחרת. נתנו לנו מלון ללילה. העגמת נפש היתה מרובה הטיול שלנו בניו יורק שובש לחלוטין פספסנו יום שלם מלון שהזמנו וכו'...בנוסף היינו קרוב ל 24 שעות ללא אוכל כי אנחנו אוכלים רק כשר ולא היה להם מה לספק לנו. אודה לך על תשובתך כדי שאוכל לדעת אם יש לי קייס לתבוע פיצויים
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל וביטול הטיסה לא נבע מנסיבות מיוחדות (כגון: מזג אוויר סוער, תקלה נדירה וכו'), הנכם זכאים לכאורה במקרה זה לקבלת פיצוי.
** יחד עם זאת, אם טיסתכם לא כללה גם טיסת המשך לניו יורק לת"א, לא תהיו זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי על פי החוק הישראלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר.....
המשך תשובה