שלום, לפני חודש וחצי חוויתי עיכוב של מעל 48 שעות בטיסה מלונדון לארץ עם בריטיש איירווייס. ביום הטיסה הגעתי לשדה ולא נתנו לנו להכנס לטרמינל עקב צפיפות יתר שנגרמה בעקבות קריסת מערכת המחשוב של החברה. רק יומיים אחר כך הצלחתי להזמין מחדש טיסה לארץ שעליה נאלצתי להוסיף 400 פאונד מפני שהיה מקום רק במחלקת תיירים פלוס. הגשתי בקשה להחזר הוצאות + פיצויים על היומיים האלה דרך אתר החברה וטרם קיבלתי תשובה חוץ ממייל אוטומטי. אשמח לדעת האם אני זכאי לפיצויים ובאיזה סכום בנוסף להחזר הוצאות מלא. תודה, רן
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל וביטול הטיסה לא נבע מנסיבות מיוחדות (כגון: מזג אוויר סוער, תקלה נדירה וכו'), הנכם זכאים לכאורה במקרה זה לקבלת פיצוי + החזר הוצאות שהיו לכם כנגד קבלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה