שלום, רציתי לברר מה ניתן לעשות והאם קיימת זכאות לפיצוי... המראנו בזמן בטיסת שכר של חברת BLUE BIRD היוונית לארץ, וכעשר דקות פחות או יותר לאחר המראה המטוס שב חזרה ונחת בשדה בכרתים, אחרי שהייתה תקלה במטוס (נאמר לנו שהתקלה במערכת האוורור ואכן לא היה אויר במטוס והיה חם ברמות נוראיות. בפועל הורגש שהתקלה רצינית מזה). אחרי חזרה לשדה עברנו סיוט מתמשך של אי וודאות. אחרי המתנה אולצנו לקחת את המזוודות ולעבור צ'ק אין מחדש לטיסה של חברה אחרת- עמדנו בתור אך רק חלק מהנוסעים הועברו אליה (לפי המקומות הפנויים). האחרים המשיכו להמתין באי וודאות. וכעבור כ 5 שעות מהשעה המקורית נאמר לנו שאנחנו טסים באותו המטוס שקודם לכן הייתה בו תקלה. (לאחר שתוקן). בחרדה גדולה נאלצו הנוסעים שנשארו לעלות לאותו המטוס. סה"כ עיכוב בזמן הנחיתה היה של כ 5 שעות, אבל החוויה הנלווית הייתה לא קלה. כן חולקו בקבוקי מים . כמו כן הוצאו וואצ'רים לאוכל (סנדויץ עם חזיר וגבינה- לא ממש פרקטי לקהל הישראלי) בסמוך לצ'ק אין החוזר הסופי. פירטתי הרבה ככל הניתן בשביל לדעת האם יש מה לעשות , והאם יש אפשרות לפיצוי כלשהו על כל החוויה המזעזעת. אשמח לחוות דעת. תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל ועיכוב הטיסה לא נבע מנסיבות מיוחדות (כגון: מזג אוויר סוער, תקלה נדירה וכו'), הנכם זכאים לכאורה במקרה זה לקבלת פיצוי מכוח התקנות האירופאיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום,
ראשית תודה רבה על המענה.
יש לי 2 שאלות.
1. מה התהליך להשגת פיצוי כזה ?
2. האם יש משקל לחוויה שעברנו ? כלומר לחרדה (המראנו במטוס לא תקין וחווינו כ25 דקות של סיוט עד הנחיתה, על אף פניית התקשורת החברה לא חושפת את התקלה המדויקת שהייתה), אי וודאות, בלגן שהלך בשדה אחרי שחזרנו אליו, חום אימים, התנהלות החברה שלא נתנה תשובות ויחס הולם ואח"כ החזירה אותנו לאותו מטוס בלי הסברים ותשובות לגבי התקלה.
או שהפיצוי הוא רק בגלל העיכוב ?
שוב תודה רבה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה