שלום, ביום שבת 1.7.17 טיסת ארקיע של 15:30 מאילת לנתב"ג.זוג+ תינוקת. עלייה למטוס היתה בזמן (סביבות 15:05) והמטוס לא ממריא בזמן. שואלים מה קורה ונאמר שיש עיכוב קטן ובגלל רוחות ותנאי מזג האויר לא ממריאים עדיין. עולה הקברניט במערכת הכריזה וטוען כי ישנו עניין של "ביצועים" ולכן אנחנו עוד לא ממריאים. הצוות מוריד חלק מיושבי המטוס ופתאום בסביבות 16:15 הצוות מבקש מכולם לשבת כי רוצים להמריא. גם הקברניט מודיע כי כמה נוסעים הסכימו לרדת ולכן כעת מתכוננים להמראה. המטוס ממריא ובתחילת הטיסה ישנו רעש מוזר של מאמץ מטורף של המנוע (לא משהו ששמעתי בעבר בטיסות) אבל ניחא נעזוב את זה. אנו נוחתים בנתב"ג ופתאום הקברניט מודיע בכריזה כי כל המזוודות כן כל המזוודות של כל הנוסעים נותרו באילת ויעלו על טיסה של השעה 18:00 ויגיעו לשדה בשעה 19:00. יורדים מהמטוס ובאולם הנוסעים בלאגן גדול ואז מודיעים כי המזוודות יגיעו עד למחרת (יום ראשון). ממאלים דוח איתור כבודה ונוסעים לביתנו. ללא מזוודות וללא חלק רב מהציוד הקבוע שלנו כלומר ציוד שגם אין לנו בבית ולכן נאלצים לצאת לקנות כמה דברים חשובים לתינוקת שלנו. ביום ראשון בבוקר מבררת אודות המזוודות וכמובן בקשר לאיתור כבודה חסרה אין אף מספר טלפון אחד ליצירת קשר אלא רק מספר פקס או מייל. שולחת מייל לארקיע, חוזרים אליי בהודעה למייל לאחר כשעה בטענה כי המזוודות נמסרו לקבלן הפיזורים של ארקיע ובמהלך היום או מחר ייצרו עמי קשר לקבלת המזוודות. מנסה להתקשר למספר המופיע במייל החוזר אין מענה כלל. מה אנו יכולים לעשות בנושא?
שלום רב. ככל והעיכוב בטיסה היה למעלה מ-3 שעות, תהיו זכאים לקבל פיצוי במקרה זה, אלא אם כן חברת התעופה תוכיח כי בעיכוב בטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות (לרבות מזג אוויר). בנוגע למזוודה, אם נגרמו לכם הוצאות בשל האיחור בקבלת המזוודה, תהיו זכאים לקבל החזר כספי כנגד קבלות. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר.....
המשך תשובה