בתאריך 26.06.17 בשעה 23:10 עמדנו להמריא מברצלונה לארץ בחברת וולינג. הגענו כשלוש שעות לפני הטיסה וכרטסנו. ישבנו להמתין לטיסה במרחק מטרים ספורים מדלפק היציאה לטיסה. כ-40 דקות לפני הטיסה הודיעו בלוח על מספר הדלפק. ראינו כי התור ארוך וחיכינו שיתקצר כדי לעלות למטוס. אחרי כעשרים דקות ראינו שהתור לא התקצר אז קמנו ונעמדנו בתור יחד עם עוד שישה ישראלים. כשהבודקת ראתה את הדרכונים שלנו היא אמרה: אתם לא בתור הנכון, שם התור לתל אביב'. זזנו כחצי מטר לכיוון הדלפק שלנו ושם הודיעו לנו דיילי הקרקע שהטיסה סגורה ושאין סיכוי לפתוח אותה בשבילנו. ניסינו להתקומם ונתקלנו בתגובות עוינות ממש. נאמר לנו שהמטוס המריא כבר. שלחו אותנו לקבל את המזוודות שלנו שכבר נפרקו מהמטוס(עשרים דקות לאחר הודעה על השער...) ירדנו למקום וכמובן שהמזוודות לא היו שם. בלית ברירה הסתבר לנו שיש טיסה לארץ בחברת אייר אירופה. קנינו כרטיסים במזומן (כל ה-8) במחיר 250 יורו כל אחד (רק במזומן היה אפשר לרכוש). כשהגענו לארץ המזוודות לא היו. הסתבר שהמטוס של וולינג התעכב כשעה שלמה כדי לפרוק את המזוודות שלנו מה שמאשר את השקר של דיילי הדלפק שהעדיפו לעכב את הנוסעים שעה שלמה במטוס ולא לאפשר לנו לעלות לטיסה. המזוודות הגיעו אלינו באיחור של יותר משלושים שעות. אני מדגישה שלא שמענו שום קריאה לאחרוני הנוסעים. מה כדאי לעשות? הכרטיסים נרכשו על ידי אופירטורס דרך קשרי תעופה.
שוחחנו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה