שלום רב! 2 חברותיי ואני רוצות לתבוע את חברת התעופה אירופלוט. קנינו כרטיסי טיסה דרך אתר אינטרנט לא ישראלי. (הלוך חזור לסיאול עם עצירה במוסקובה) בגלל שהטיסה הראשונה מישראל התעכבה לא היה לנו הרבה זמן להחליף לטיסה הבאה, אז ממש מיהרנו שאלנו את הפקידים במוסקובה לאן אנחנו צריכות להגיע והם כיוונו אותנו למקומות לא נכונים, עשו לנו צ'ק אאוט ואז צ'ק אין מה שהם לא היו צריכים לעשות ובכללי התנהגו אלינו בזלזול ולא ענו לנו על מה ששאלנו ולא הסבירו לנו כלום. בגלל כל העיכובים פיספסנו את הטיסה, הגענו 10 דקות לפני ההמראה והם לא הכניסו אותנו. הם אמרו שזה אשמתנו כי היו אנשים שכן הספיקו לטיסה הזאת והכריחו אותנו לקנות כרטיס טיסה חדש על חשבוננו. היינו צריכות לחכות 24 שעות עד לטיסה הבאה וכל זה בלי שינה או אוכל. בטיסה חזור כשבאנו לעשות צ'ק אין בשעה תעופה בסיאול, אמרו לנו שאין לנו בכלל כרטיסים מאחר ולא השתמשנו בכרטיס המקורי ממוסקובה לסיאול (מה שלא הסבירו לנו במוסקובה כשקנינו כרטיס חדש) ונאלצנו שוב לקנות כרטיס טיסה חדש על חשבוננו. אז כמובן אנחנו תובעות אותם עלות כרטיסי הטיסה החדשים וגם על עוגמת נפש. כמה אנחנו צריכות לתבוע על עוגמת נפש במצב כזה? והאם זה נחשב תביעה קטנה? תודה רבה יונית
שלום רב. בחוק נקבעו סכומים ספציפים לקבלת פיצוי בגין ביטול טיסה, אשר נקבעו בהתאם למרחק האווירי בין יעדי הטיסה. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה