שלום רב. בחודש מרץ 2017 הזמנתי טיסה בחברת ישראייר לסוכות (אוקטובר 2017) ת"א סוצ'י ובחזרה עבור 4 אנשים. ההזמנה אושרה ומיד ביצעתי עבורה תשלום מלא. לפני מספר ימים ראיתי שישראייר מפסיקים לשווק טיסות אלו. כמו כן כל הטיסות של ישראייר לסוצ'י לאחר 5.07.17 נמחקו מהטיסות המתוכננות המופיעות באתר רשות שדות התעופה. סוכן נסיעות אחר טען שישראייר ביטלו את הטיסות שלחתי פעמיים מיילים (עם אישור מסירה) לחברת ישראייר בשאלה האם הטיסה שהזמנתי בוטלה - לא קיבלתי תשובה. השאלה - מתי חברת ישראייר אמורה להודיע על ביטול הטיסה ? האם אהיה זכאי לקבל את התמורה ששילמתי רק לאחר שהם יודיעו בדבר הביטול? האם זה הגיוני שלקוחות ממנים את חברת התעופה, אשר תקופה ארוכה מראש מבטלת טיסות, לא מודיעה ומתנהגת בחוסר תום לב ? תודה מראש
שלום רב. במידה והטיסה תבוטל, תהיה זכאי לקבל החזר. ככל והיא תבוטל יותר מ-14 יום ממועד הטיסה, לא תהיה זכאי לפיצוי מעבר להחזר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה