שלום רב, בני אמור היה לטוס לברלין ביום חמישי האחרון במסגרת חבילה אותה רכש בחב' איסתא. הטיסה (low cost) היתה אמורה להתבצע באמצעות חברת התעופה הסדירה אייר ברלין. בבואו לשדה התעופה נאמר לו כי הטיסה בוטלה בשל בעיות מזג אוויר. בני הלך הביתה וכעבור מספר שעות נאמר לו כי הטיסה נדחתה ב12 שעות. בינתיים לא הוצע לו מלון או כל סידור המתנה אחר. אציין בנוסף כי בזמן מועד הטיסה המקורי יצאו טיסות לברלין כרגיל ללא שום בעייה. בפועל התברר כי המטוס שהיה אמור לבצע את הטיסה המקורית התעכב בברלין לילה קודם לכן בשל בעיות מזג אוויר ולכן התעכב. בפועל יצאה לבסוף הטיסה באיחור של 13 שעות. בחב' איסתא וכן בחברת ישראייר שהיתה ספקית הטיסה (תחת השם "יוניטל) לא ענו למרות נסיונות להשיגם במשך חמישה ימים. בכוונתי להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות על הטרטור העצום (שלא פורט כאן מטעמי קיצור) ועוגמת הנפש' בנוסף על אובדן יום מהחופשה בברלין (מתוך ארבעה ימים). שאלתי- האם יש עילה לתביעה? מה סכום התביעה המתקבל על הדעת, ונגד מי להגישה? אודה לתשובתכם המלומדת. בברכה, אבי קוהל
שלום רב. ככל והטיסה בוטלה בשל מזג אוויר, אין זכאות במקרה האמור לפיצוי כספי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה