הזמנו 4 כרטיסים לניו יורק עם קוקנשיין בלונדון. בעלי לאחר אירוע מוחי לפיכך ביקשנו כסא גלגלים. הטיסה מהארץ יצאה באיחור. הגענו לשער היציאה לפני סגירת השער ואז הודיעו לנו שהכרטיסים שלנו נמכרו לאחרים ורק ארבעתנו מתוך 17 נוסעים ישראלים הועברו לטיסה מאוחרת יותר (שלוש שעות אחרי) .לטענת המנהלת המחשב העריך שלא נספיק להגיע בזמן בגלל הנכות של בעלי. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה בגין אפליה בניגוד לחוק האוסר אפלית נכים?
שלום. שוחחנו. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה