שלום, מקרה קיצוני ועצוב למשפחה בת חמש נפשות עם חברת טורקיש אירליינס: רכשנו כרטיסים לברצלונה עם קונקשן באיסטנבול בתאריך 25.5.17 הטיסה יצאה מישראל ב-10:00 ונחתנו באיסטנבול ב-12:15 כמתוכנן והטיסה מאיסטנבול (שאליה לא הספקנו להגיע) המריאה ב 14:40. דלתות המטוס באיסטנבול נפתחו ב- 12:45 (חצי שעה עיקוב) יצאנו מהמטוס בשעה 13:00. התור בבדיקת הדרכונים היה ארוך מאוד, סיימנו את הבדיקה ב- 13:30. לאחר מכן הגענו לבדיקה הבטחונית שערכה 15 דקות. רצנו לכיוון השער שהיה רחוק מאוד (אנו אנשים מבוגרים) הגענו לשער בשעה 14:15 ואמרו לנו שהכל סגור והבורדינג הסתיים ושהיינו אמורים להיות ב 13:15 לבורדינג. התברר לנו שהמזוודות כבר הורדו מהמטוס, התרוצצנו במשרדים אובדי עצות והגענו למשרדים של טורקיש איירליינס. שם אמרו לנו שאנו צריכים לשלם קנס של 2500 יורו!!! כדי שנוכל לטוס לברצלונה ושהכרטיסים שרכשנו לישראל לא יתבטלו. אנו עדיין לא הצלחנו להבין למה הם ביטלו לנו את הכרטיסים לארץ מברצלונה? למה הקנס הוא 2500 יורו? למה צריכים להעניש אותנו ולהתייחס בזלזול וחוסר אמפתיה מוחלט? כל העיקובים ופספוס הטיסה היו באשמת החברה. אנו רוצים לדעת האם יש לנו קייס לתביעה של חברת טורקיש איירליינס. יש לנו את כל המסמכים הנדרשים.
שלום רב ותודה על פנייתכם. נראה כי קיימת לכם עילת תביעה. אולם יש צורך לבדוק לעומק את עובדות המקרה. בהצלחה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה