בתאריך 14/5/2017 היינו אמורים לחזור ממיאמי לאוסטריה ומאוסטריה לארץ בחברת "אוסטריאן איירליינס". היינו 4 אנשים. בני, כלתי, בעלי ואני. שאלו אותנו אם אנחנו מוכנים לא לעלות לטיסה ולקבל כל אחד 800 דולר + לינה בבית מלון. הסכמנו ואמרו שתוך 24 הכסף ייכנס לכרטיס. קיבלנו 4 כרטיסי הטענה. 2 כרטיסים הוטענו לאחר 3 ימים. כ"א ב- 800 $. 2 הכרטיסים האחרים לא הוטענו עד עתה. פנינו לחברה בארץ והם אמרו שאין להם מחלקת שירות והכל נעשה דרך האינטרנט. שלחנו לחברה אין ספור הודעות ולא נענינו. איך אני יכולה לתבוע אותם. מגיע לנו עוד 1,600 דולר. השבוע זה כבר חודש מאז שחזרנו. אודה על קבלת תשובה בהקדם.
שלום רב ותודה על פנייתך.
ניתן להגיש בארץ תביעה נגד חברת התעופה לבית משפט לתביעות קטנות. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה