אהוד שלום, רכשנו חבילה ישירות מאל על ליפן הכוללת טיסות המשך. לצערי עקב תקלה טכנית נתקענו במטוס יותר משעתיים והמראנו באיחור של כ3.5 שעות לאחר החלפת מטוס. מה שגרם לפספוס טיסת ההמשך. טיסת ההמשך שקיבלנו מהחברה, כחלופית המריאה 8.5 שעות מאוחר יותר מהטיסה המקורית. כמובן שפיספסנו לילה בטוקיו עליו שילמנו והיום הראשון של הטיול הלך. האם יש לנו עילה לבקש פיצוי כספי על פי חוק שירותי תעופה. ואם כן על איזה סעיף בחוק זה מתבסס? תודה רבה על העזרה
שלום רב ותודה על פנייתכם.
לעניות דעתי, אינכם זכאים במקרה זה לפיצוי כספי, מאחר והטיסות הופעלו ע"י חברות תעופה שונות, על אף שרכשתם את הכרטיסים דרך אל על.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה