רכשתי כרטיסים מחברת נסיעות בארץ עבור טיסה לברטיסלבה. הגעתי לשדה התעופה בתאריך 4/6/17, היתה אמורה להיות טיסה לתל אביב שעה 2 בלילה. בשדה התעופה נאמר לי שאין בכלל טיסה לישראל בתאריך זה, ויש רק טיסה אחת בשבוע ביום שלישי. התשרתי לחברת התעופה והם אמרו לי לפנות לנציג שרכשתי ממנו את הכרטיס הטיסה בישראל. הטיסה הבאה לישראל היתה רק ב-6/6/17 כך שנאלצתי להזמין 2 ימים בבית מלון, הוצאות אשל, הפסד ימי עבודה. לא נאמר לי בשום שלב שהטיסה בוטלה. מי אמור לשלם לי על ההוצאות הכספיות המיותרות ועוגמת הנפש
שלום רב, ככל וביטול הטיסה לא נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה (כגון: תקלה טכנית נדירה, מזג אוויר סוער וכיו"ב), הנכם זכאים לקבלת פיצוי כספי במקרה זה. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כתבתי לי שכיוון שאין עילה לביטול הטיסה
אני יכולה לתבוע
את מי אני תובעת את חברת התעופה או את הסוכן בארץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה