שלום ב 31 ינואר 17 הזמנתי 2 כרטיסי טיסה לברלין יציאה 13 דצמבר 17 חזרה 19 דצמבר 17 שעה 22 המראה מברלין. היום 29 מאי 17, קיבלתי מייל מאל על שמודיע על הקדמת שעת ההמראה מברלין ב 19 דצמבר 17 ב 11 שעות. הטיסה הוקדמה לשעה 11 בבוקר במקום השעה המקורית - 22. באתר UP מצאתי שהטיסה המקורית בשעה 22 אינה קיימת עוד. התקשרתי לאל על שהציעו לי לקבל כספי בחזרה ללא כל פיצוי. האומנם לא מגיע לי פיצוי כלשהוא? הנזק שנגרם לי הוא קיצור חופשתי כמעט ביום שלם. בשיחתי עם אל על הצעתי חלופה 1:להמריא למחרת בבוקר ב 20 דצמבר בשעה 11 אך המשמעות היא תוספת עלות של לילה במלון בברלין וביקשתי שאל על ישלם עבור הלילה הנוסף במלון אבל נתקלתי בסירוב. הצעתי חלופה 2: טיסה ליעד קרוב פראג במועדים דומים אך גם לכך סרב נציג אל על "כי אין אפשרות לשנות יעד". לטענתו החלופה אפשרית על חשבוני.... אקבל החזר מלא על הטיסה לברלין ואזמין במקום לפראג. גם כאן אני ניזוק כי המחירים כיום במאי 17 הרבה יותר גבוהים מהמחירים שהיו בינואר 17. אני במבוי סתום. או בכלל לבטל חופשתי או למצוא חלופה יקרה בכ 1000 ש"ח לפחות. במקום טיסה זולה שתכננתי בינואר "אזכה" לטיסה יקרה שאיננה מתאימה לי. תודה עופר
שלום רב ותודה על פנייתכם.
לעניות דעתי, על פי הוראות חוק שירותי תעופה, אינכם זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי כספי, מאחר וההודעה על הקדמת הטיסה נמסרה לכם למעלה מ-14 יום לפני מועד הטיסה.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה