ב-21.5 נסעתי מבן גוריון לוורשה. הטיסה שהיתה אמורה לצאת את הארץ בשעה 09:00 בבוקר איחרה בארבע שעות ועשר דקות. יש לציין כי לחלק קטן מהאנשים הודיעו על העיכוב, לרוב הנוסעים,(ברשותי רשימה של כ-80 איש שלא הודיעו לנו על כך, כמו כן לא היה דלפק שהיפנה אנשים לקבלת שובר מזון). האם קיימת עילת תביעה נגד ישראייר? תודה על תשובתך
בהמשך לשאלתי בדבר איחור הטיסה מישראל לוורשה, האם אני זכאית לפיצוי בשל העובדה שחל עיכוב של למעלה משלוש שעות בהגעת הטיסה ליעדה הסופי, וזאת בהתאם לתקנות האירופאיות Ec 261/2004?
שוב אודה לתשובתך. ציפי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ותודה על פנייתכם.
לעניות דעתי, אינכם זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי כספי הן מכוח הוראות החוק הישראלי (חוק שירותי תעופה) והן מכוח התקנאות האירופאיות.
בנוגע לתקנות האירופאיות - הטיסה שלך אינה כפופה להן. מאחר ומדובר בטיסה שהופעלה על-ידי חב' תעופה ישראלית ושהמריאה ממדינת ישראל.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה