שלום, רכשתי זוג כרטיסי טיסה מחברה סדירה (קפריסאית) לטיסת הלוך ושוב (ישראל-קפריסין). טיסת ההלוך יצאה בזמן והכל היה תקין. את הטיסה חזרה החברה ביטלה והקימו טיסה חדשה שהמריאה חמש שעות וחמש דקות מאוחר יותר מהמועד המקורי. הטיסה המקורי אמורה הייתה להמריא מקפריסין בחמש אחה"צ ואילו הטיסה החדשה המריאה קצת לאחר השעה עשר בלילה. * חשוב לציין שחברת התעופה שלחה לי מייל 10 ימים לפני הטיסה על ביטול הטיסה ופתיחת הטיסה החדשה (וגם התקשרו טלפונית) – לצערי פיספסתי את שיחות הטלפון מפני שחשבתי שזו סוג של הטרדה מחו"ל ולגבי המייל, חשבתי שחברת התעופה שלחו סתם עוד מייל פרסומי ולכן לא פתחתי/יחסתי חשיבות.. ולא בהכרח שהם מודיעים שינוי הטיסה בחמש שעות, דבר שגרם לבלגן שלם מבחינתנו. שאלתי הינה, האם עפ"י החוקים האירופאים מגיע לי פיצוי כלשהו בעבור ביטול הטיסה המקורית ודחייתה לחמש שעות מאוחר יותר? תודה רבה. רונן.
שלום רב, ככל וביטול הטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, כגון תקלה טכנית נדירה, מזג אוויר סוער, וכיו"ב, הנכם זכאים לקבל במקרה זה פיצוי מכוח התקנות האירופאיות. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם אתה יודע לומר לי מהו גובה הפיצוי פר נוסע? תודה, רונן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, בוודאי שיש לכם מה לעשות ובוודאי שחברת התעופה אחראית עליכם גם בהקשר ההוצאות שציינת. חסרים לי פקטים נוספים על מנת להשיב לך באופן בקצועי יותר. את מוזמנת לפנות אליי טלפונית, ממש כאן דרך הכרטיס שלי ב...
המשך תשובה