שלום רב, לפני כשבועיים הייתי אמור לטוס עם קטאי פסיפיק להונגקונג ומשם ללהמשיך איתם להנוי, עקב תקלה טכנית(ברק) עוכבה הטיסה כ 3.5 שעות, לאחר ההמראה הטייס הודיע שיש עדיין תקלה אחרת(הידראוליקה ) ואנחנו חוזרים לבנגוריון, לאחר בדיקת המטוס על הקרקע הוחלט לבטל את הטיסה, ואז הונחיינו לאסוף את המזוודות ולחזור לכירטוס של קטאי, מאחר והמזוודה שלי הגיע למסוע באיחור רב, כשהגעתי לכירטוס כבר שרר שם בלגו גדול ולא היה ברור נה קורה אלא חלקי אמירות שהם מחפשים פיתרון, לבסוף הועאלנו על טיסה של אלעל באותו לילה(שילמתי תוספת על משקל עודף), הגעתי להונגקונג ב 14 למחרת, ושם נאמר לי שהטיסה האחרונה להנוי כבר יצאה ולכן הם מטיסים אותי לבנגקוק ומשם להנוי בלילה, לכל אורך הדרך מרגע ההגעה לבןגוריון ועד הנחיתה בהנוי לא הוצא לנוסעים שום הסבר ופיצוי על מה שאנחנו עוברים(אני בעלכרטיס פלטינה כך שהלאונג'ים היו פתוחים בפני) אפילו מיים לא ראיתי שניתנו לנוסעים. בקיצור 25 ש של התרוצצות בשדות תעופה, פיספוס של יום עבודה ופגישות שבוטלו. אני מגיע לארץ ב 23.5 ואשמח לקבל ייעוץ כיצד לפעול. תודה, נחשון
שלום רב, ככל וביטול בטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, כגון תקלה טכנית נדירה, מזג אוויר סוער, וכיו"ב, הנכם זכאים לקבל במקרה זה פיצוי. ככל וחברת התעופה מסרבת, ניתן לנקוט נגדה בהליך משפטי. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוחחתי עם הלקוח, נמסרו פרטים טלפונית, הוחלט כי הלקוח יקבל את הצעת הפשרה שהציעה לו חברת התעופה. בברכה יצחק מנהל הפורום...
המשך תשובה