בתאריך24.5.2016 הזמנתי כרטיסים לתאילנד עבורי,ולילדים הזמנתי למחרת ב-25.5.2016(סהכ 3 כרטיסים) דרך אתר האינטרנט טרווליסט מחברת סוכנות הנסיעות טלטוס.נציגה מטלטוס יצרה איתי קשר בקשר ל-2 הכרטיסים של הילדים והכל נסגר דרכה. טיסה הלוך ב-2.4.17 לבנקוק עם קונקשיין בקייב. וחזור מבנקוק לתל אביב ב-20.4.17 עם קונקשיין בקייב טיסה מס' 272. הגענו לטיסה הלוך לבנקוק דרך קייב. הטיסה יצאה בעיכוב של כשעה וחצי, (כאשר זמן הקונקשיין שלנו הוא שעה וחצי בקייב)וכאשר הגענו לקייב ישר רצנו למטוס לבנקוק...וכשהגענו לבנקוק ב-3.4.17 מזוודה אחת הגיעה מהטיסה עם ידית שבורה ואי אפשר להזיז אותו. ומזוודה נוספת שלנו לא הגיעה כלל!!ניגשנו לנציגה בדלפק איזור המזוודות ואמרו לנו שישלחו לנו את המזוודה שלא הגיעה תוך 3 ימים למלון שנהיה בו בצאנג מאי. נשארנו 5 ימים ללא בגדים של הילדים וללא והלבשה תחתונה של כולנו...פשוט סיוט. מצאנו עצמנו מחפשים בגדים במקום להינות מהמקום שיש לנו בו זמן קצוב. המזוודה לא הגיעה למלון שלנו לאחר 3 ימים כפי שהבטיחו. ב-7.4.17 הם שלחו את המזוודה והשאירו אותה בשדה תעופה בצאנג מאי, והיינו צריכים לרוץ ולחפש שעה איפה היא נמצאת בשדה תעופה ...עד שמצאנו.(הגשנו תלונה באתר והציעו לנו פיצוי של 50$). מכאן והלאה הטיול היה נפלא עד ליום הטיסה חזור שהפך להיות גיהנום!! יומיים לפני הטיסה חזרה לארץ נכנסתי לאפליקציה של אוקראין איירליינס ועשיתי צק אין מוקדם בשבילי ובחרתי כיסא ליד אחי והמשפחה שנסענו יחד כל הטיול, ולא הצלחתי לעשות ל-2 הילדים שלי, קיבלתי הודעת שגיאה על שניהם, כאילו יש להם איזושהי בעיה במערכת. ביקשתי מגיסתי שתנסה לעשות להם וגם היא לא הצליחה. יצרנו קשר דרך האתר וכתבנו שלא מצליחים לעשות צ'ק אין וענו לנו שבגלל שהטיסה הוקדמה ב-10 דקות אנחנו לא מצליחים. שנאשר להם ואז נוכל לעשות. אישרתי להם ובכל זאת לא הצלחתי לעשות...דרך אגב,אף אחד לא טרח להודיע לנו שהטיסה הוקדמה עד שאנחנו פנינו אליהם מסיבה אחרת..והיינו 8 אנשים סהכ... בנוסף לחברת תעופה שלחתי גם מייל לנציגה מטלטוס שביקשתי את עזרתה.היא ענתה שהיא לא יכולה לעזור לי ושאין צורך לעשות צק אין מוקדם...(למרות שנכנסתי אתמול לאפליקציה ובדקתי והם ממליצים לעשות זאת). בקיצור,הגענו לשדה התעופה ב-20.4.17 , אומנם בדקה ה-90, אבל עדיין קיבלו מאיתנו את הדרכונים ולאחר בדיקה של הדרכונים הבחור שהיה שם כנראה מנהל משמרת אמר לנו שאנחנו לא יכולים לעלות על הטיסה מכיוון שהצק אין כבר סגור (למרות שהוא קיבל את הדרכונים...) אמרתי לו שניסינו לעשות צק אין אונליין ולא הצלחנו.אז הוא אמר שבגלל זה לא נוכל לעלות על הטיסה.המוזר הוא שאני כן עשיתי צק אין והוא לא הציע לי לעלות לבד על הטיסה...והתברר לי מאחי וגיסתי שמישהו ישב במקום שאני הזמנתי!!! ראוי לציין, שאחי ומשפחתו יצאו יחד איתנו לשדה התעופה במונית נפרדת והם עלו לטיסה מכיוון שעשו צק אין און ליין, וכשהם חיכו לנו אמרו להם שכבר הגענו ועשינו צק אין ושיכנסו ויפגשו אותנו בפנים. הבחור מהצק אין לא הסכים לעזור ונדמה שלא רצה להתאמץ לתת לנו לעלות לטיסה למרות שהיה מספיק זמן.היה קצת יותר משעה לאחר כל הוויכוחים וההתחננויות שלנו שלעלות לטיסה וזה זמן מספיק לכל התהליך. הוא אמר לנו שנוכל לטוס רק ב-23.4.17 שזה אומר להישאר בבנקוק עוד 3 ימים. הוא רשם לנו טלפונים של המשרדים וחיפף אותנו משם. התקשרתי לאחד המספרים שהוא נתן והבחורה שדיברתי איתה אמרה שאין מה לעשות נצטרך לחכות עד ה7.5.17!!!(לחכות 3 שבועות) כי אין מקום בטיסות לפני...כמובן שלא הסכמתי והשיחת טלפון התנתקה לי.. לא ידענו מה לעשות ולמי לפנות והתחלנו להסתובב בשדה עם המזוודות ולחפש דרך לחזור לארץ. נכנסנו לחברת תעופה תאי ולסוכנות נסיעות שהיתה שם שהציעו לנו מחירים הזויים.לבסוף, בעזרת הגרוש, אבא של הילדים, הוזמנו לנו כרטיסים חזור באותו הלילה(היינו בשדה תעופה כ-11 שעות)במחיר הזוי של 5000 שח לכרטיס דרך חברת טורקיש איירוויז. עברנו חוויה מזעזעת ומיטלטלת לאחר כל הכייף שעשינו... לפי דעתי פשוט מכרו את הכרטיסים שלנו ועשו אובר בוקינג.לכן גם לא הצלחנו לעשות צק אין און ליין..נגרם לי נזק כספי כבד מאד בגלל זה. מה ניתן לעשות?למי לפנות?מה הזכויות שלי מקרה כזה?האם יש עילה לתביעה? ואת מי? תודה מראש
שלום רב, על מנת לתת לכם תשובה, עלי לדעת את פרטי המקרה, והנסיבות שגרמו לעיכוב הטיסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה