שלום , אשמח לעזרתכם היה לי אירוע מאוד לא נעים לפני פחות מ3 שבועות רכשתי כרטיס טיסה הלוך ושוב דרך אתר של skyscanner והם הפנו אותי לאתר אחר שהוא הזול ביותר לאותו כרטיס ורכשתי מהם כרטיס הלוך עם לופטהנזה וחזור עם בריסל אירליין. בדרך הלוך הכול היה כמתוכנן אך בחזור מהודו הגענו חברה ואני לשדה התעופה שעתיים לפני הזמן לדלפק של בריסל ונאמר לנו שהכרטיס שלנו הוזמן ובוטל ע״י הסוכן לאחר שיחה ארוכה עם החברה נשלחנו לדבר עם הסוכן (אתר האינטרנט השני שהכרטיסים הוזמנו דרכו tripair )שכבר לא היה בשעות הפעילות מה שאומר שנאלצנו להתמודד לבד מבלי שיש לנו עם מי לדבר. לאחר שעות בשדה הבאנו שאין לנו ברירה ואנו חייבות לרכוש כרטיס חדש. בדקנו עם חברות רבות ולא היו כרטיסים פנויים גם לא לטיסה יום אחרי. האופציה היחידה שמצאנו היא לטוס עם אתיופין אייר עם קונקשן באדיס אבבה של 15 שעות! שעלתה לנו 665$ מחיר ממש יקר . שהגענו לארץ התחלנו את ההתכתבויות עם החברות המעורבות וקיבלנו נכון לעכשיו זיכוי בגין הכרטיס חזור הראשון ששולם שהוא הרבה יותר זול ממש שנאלצנו לשלם. חייבת לציין שאנו לא הסכמנו לזה אך הם בכל זאת החזירו לנו את הסכום הזה. נכון לעכשיו אף אחד לא לוקח על עצמו את האחריות! והמצב נמצא בחקירה ומי יודע עם בכלל נראה עוד כסף מהעניין הזה. רציתי לדעת אם אתם חושבים שיש טעם לקחת עו״ד ולטפל בזה, האם זה סכום כספי שמצדיק את ההוצאה שתהיה לי? או להמשיך באותה משימת התשה שמתנהלת בהתכתבויות באופן יום יומי?
שלום רב, על מנת לתת לכם תשובה, עלי לדעת את פרטי המקרה, והנסיבות שגרמו לעיכוב הטיסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה