שלום רב, ב 31/3 נסעתי לארהב עם מזוודה במשקל 23 ק"ג. הטיסה היתה עם איירברלין. המזוודה לא הגיעה לשדה התעופה ולא הגיעה אליי במשך שבועיים של הטיול. דאגתי למלא דוח בשדה התעופה בניו יורק שם מילאתי כתובת מלון ואי מייל ליצירת קשר. בימים הראשונים של הטיול הייתי בקשר עם איירברלין אך שם נאמר לי כי לא יודעים היכן המזוודה וייצרו עימי קשר. המזוודה לא הגיעה עד היום אולם כבר ידוע לי שהיא נמצאת בברלין (יש לי מס' מעקב). כלומר - במשך שבועיים המזוודה לא היתה לאורך כל הטיול. חברת הביטוח מסרבת לשלם פיצוי מאחר והיא טוענת שהמזוודה קיימת ולא ממש הלכה לאיבוד ולכן מגיע לי פיצוי רק של 150$. אמנת וורשה טוענת לעיכוב בקבלת מזוודות עד 7 ימים. מה אני יכולה לעשות? מה הסיכוי שלי בתביעה?
שלום רב, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים מול חברות תעופה בגין איחור או ביטול טיסות על-ידי חברות תעופה. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה