שלום רב, ב 31/3 נסעתי לארהב עם מזוודה במשקל 23 ק"ג. הטיסה היתה עם איירברלין. המזוודה לא הגיעה לשדה התעופה ולא הגיעה אליי במשך שבועיים של הטיול. דאגתי למלא דוח בשדה התעופה בניו יורק שם מילאתי כתובת מלון ואי מייל ליצירת קשר. בימים הראשונים של הטיול הייתי בקשר עם איירברלין אך שם נאמר לי כי לא יודעים היכן המזוודה וייצרו עימי קשר. המזוודה לא הגיעה עד היום אולם כבר ידוע לי שהיא נמצאת בברלין (יש לי מס' מעקב). כלומר - במשך שבועיים המזוודה לא היתה לאורך כל הטיול. חברת הביטוח מסרבת לשלם פיצוי מאחר והיא טוענת שהמזוודה קיימת ולא ממש הלכה לאיבוד ולכן מגיע לי פיצוי רק של 150$. אמנת וורשה טוענת לעיכוב בקבלת מזוודות עד 7 ימים. מה אני יכולה לעשות? מה הסיכוי שלי בתביעה?
שלום רב, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים מול חברות תעופה בגין איחור או ביטול טיסות על-ידי חברות תעופה. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה