שלום, אנו משפחה של 5, במועדון של BA. לאחר חופשה בארה"ב, שמנו לב שלא כל המשפחה זוכתה במלא נקודות המועדון בכל הקשור לטיסת החזור. כשפנינו שיבצעו השלמה של הנקודות, נאמר לנו שהפנייה נעשתה 7 חודשים אחרי הטיסה וציטטו סעיף שאומר שיכולנו לפנות בנושא רק בטווח של 6 חודשים. האם לא מספיק ששלמנו על הכרטיסים כדי לקבל נקודות מועדון? האם זה לא סעיף 'מקפח'? והאם הועבדה שחלק קבלו נקודות על החזור וחלק לא, לא מצביעה על זלזול/רשלנות שלהם? חושבים לתבוע.... כדאי? תודה, רן
שלום רב, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים נגד חברות תעופה עקב ביטול/עיכוב טיסות על-יד חברות תעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה