שלום, אנו משפחה של 5, במועדון של BA. לאחר חופשה בארה"ב, שמנו לב שלא כל המשפחה זוכתה במלא נקודות המועדון בכל הקשור לטיסת החזור. כשפנינו שיבצעו השלמה של הנקודות, נאמר לנו שהפנייה נעשתה 7 חודשים אחרי הטיסה וציטטו סעיף שאומר שיכולנו לפנות בנושא רק בטווח של 6 חודשים. האם לא מספיק ששלמנו על הכרטיסים כדי לקבל נקודות מועדון? האם זה לא סעיף 'מקפח'? והאם הועבדה שחלק קבלו נקודות על החזור וחלק לא, לא מצביעה על זלזול/רשלנות שלהם? חושבים לתבוע.... כדאי? תודה, רן
שלום רב, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים נגד חברות תעופה עקב ביטול/עיכוב טיסות על-יד חברות תעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מני היקר שלום, ראשית, האם ניסית לפנות חברת התעופה במייל או בשיחה על מנת לברר כי אכן העבירו אליך את ההחזר. לעיתים זה לוקח מעט זמן פשוט, לכן אולי כדאי להמתין מעט לפני פנייה לעורך דין. שנית, במידה ואתה ...
המשך תשובה