מדובר בטיסה לפני שנתיים - עיכוב בטיסה מפריז לרומא גרם לכך שפיספסנו קונייקשיין מרומא לישראל. שיכנו אותנו במלון ליליה שלם. המקרה אירע לפני שנתיים - האם יש טעם לפנות לחברה ?
שלום רב ותודה על פנייתכם. באופן עקרוני ניתן עוד לדרוש פיצוי. יחד עם זאת, יש צורך לבחון את נסיבות המקרה הספציפי. לשאול נוספות בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ישירות. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה