הזמנו חבילת נופש עם טיסות שכר, הגענו לנתב"ג שעה לפני העליה למטוס וגילנו כי שכחנו את הדרכונים וכי לא נספיק להגיע בזמן לטיסה, בבהלה התקשרו לסוכנות סיפרנו להם את המקרה והם מכרו לנו כרטיסים חדשים. בדיעבד התברר לנו כי הטיסה המקורית התעכבה ב3 שעות ואן היינו יודעים לא היינו רוכשים כרטיסים חדשים. כשדיברנו עם הסוכנות הם לא הודיעו לנו כי הטיסה התעכבה וכי יש לנו זמן להעלות על הטיסה הם םשוט מכרו לנו כרטיסים חדשים למרות שידעו מהסיפור. כשיצרנו קשר עמם הם הודיעו כי העיכוב היה מנתב"ג ולא היה להם שום דרך לדעת על כך והאחריות הייתה שלנו לברר לפני הזמנת הכרטיסים החדשים, האם הם צודקים, האם ניתן לעשות משהו?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
בעיקרון האיחור בטיסתם היה פחות מ-8 שעות, ולכן אין זכאות לפיצוי כספי מכוח חוק שירותי תעופה בישראל. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה