שלום קניתי באתר של החברה כרטיסים לטיסה ביוני, רציתי לבטל והתקשרתי למוקד שלהם בארץ והנציג אמר לי שאין באפשרותי לבטל . בדקתי בחוקי הביטול והחוק מאפשר לבטל עסקת תיירות תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, אפשר לבטל נופש בחו"ל ולקבל החזר מלא או דמי ביטול מינימליים של 5% מערך העסקה, אולם המועד האחרון לביטול העסקה תלוי באופן ביצועה: עסקה במכר מרחוק, עד 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני הטיסה; בעסקה שאינה במכר מרחוק, עד 14 יום שאינם ימי מנוחה לפני הטיסה. לפי אתר הצרכנות הממשלתי לחברה יש נציגות בישראל . והבנתי שהם צריכים לפעול לפי חוקי המדינה אם יש להם נציגות כאן. מה אפשר לעשות ?אשמח לעזרה
שלום רב תודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים כנגד חברות תעופה בגין עיכוב או ביטול טיסות ע"י חברות תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בית המשפט קבע לאחרונה שטעות במחיר שהופיע באתר, לא חייב בהכרח את בעלת האתר. נקבע כי תנאי השימוש באתר מאפשרים במקרים מסוימים את הזכות לסרב לרכישת המוצר במחיר זה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים, בעיקר יש...
המשך תשובה