שלום קניתי באתר של החברה כרטיסים לטיסה ביוני, רציתי לבטל והתקשרתי למוקד שלהם בארץ והנציג אמר לי שאין באפשרותי לבטל . בדקתי בחוקי הביטול והחוק מאפשר לבטל עסקת תיירות תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, אפשר לבטל נופש בחו"ל ולקבל החזר מלא או דמי ביטול מינימליים של 5% מערך העסקה, אולם המועד האחרון לביטול העסקה תלוי באופן ביצועה: עסקה במכר מרחוק, עד 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני הטיסה; בעסקה שאינה במכר מרחוק, עד 14 יום שאינם ימי מנוחה לפני הטיסה. לפי אתר הצרכנות הממשלתי לחברה יש נציגות בישראל . והבנתי שהם צריכים לפעול לפי חוקי המדינה אם יש להם נציגות כאן. מה אפשר לעשות ?אשמח לעזרה
שלום רב תודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים כנגד חברות תעופה בגין עיכוב או ביטול טיסות ע"י חברות תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה