עלינו על טיסה מתל-אביב למדריד דרך פרנקפורט. בהמראה מתל-אביב הייתה ילדה בת שנתיים וחודש שבכתה וסירבה לשבת במקומה, התעקשה לשבת על הברכיים של אמה. הדיילות ניסו להסביר לאישה שהילדה חייבת לשבת במקומה כי מלאו לה שנתיים, האישה לא הבינה אנגלית או העמידה פנים שאינה מבינה. בשלב מסוים הגיע טייס המשנה ודיבר בעצמו עם הגברת ואז החליט שהוא את המטוס איתה לא מטיס. בשלב הזה הילדה נרדמה והאישה הושיבה אותה במושב שלה חגורה ובטוחה. למרות זאת, הטייס עמד בהחלטתו להוריד את השתיים מהמטוס ויהי מה, תהליך שלקח זמן מה וכלל לא מעט דרמה. כתוצאה מכך ההמראה אוחרה בכשעתיים (לקח הרבה זמן למצוא את המזוודה שלה) וכתוצאה מכך איחרנו את הקונקשן גם הוא של lufthansa. והגענו ליעד הסופי 5 שעות מאוחר מהתכנית המקורית. האם אנו זכאים לפיצוי לפי EC 261/2004? תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתכם.
בעיקרון כאשר היה עיכוב בנחיתה ביעד הסופי של הטיסה של מעל 3 שעות, הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי בהתאם לתקנות האירופיות. יחד עם זאת, ייתכן וחב' התעופה תטען כי העיכוב בטיסה נבע בשל נסיבות שלא היו בשליטתה (אלא קשורות לאותה ילדה ואישה...). בברכ האהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה