ב 13/3 הייתי צריכה לחזור לארץ מברלין.. שהיתי יום לפני בפולין כך שהייתי אמורה לנסוע מפולין לברלין במונית לשדה תעופה... ב 1:30 לפנות בוקר של ה 13/3, המונית התקשרה אליי והודיעה לי על השביתה...ניסיתי להשיג את אלעל באמצע הלילה... לא היה מענה.. קבלתי ב 12/3.. תזכורת על אישור טיסה מאקספידיה.. רק לא קבלתי שום מייל על ביטול... נאלצתי לאור המצב לרכוש כרטיס טיסה אחר ולחזור לארץ ב 13/3.. ( 3 טרמינלים ביום אחד... טיסות מ9:00 עד 23:30).. דברתי עם אלעל והם טוענים שהבעיה של אקספדיה שלא הודיעה לי... ובכל מצב שיבצו את הנוסעים לטיסה חזרה לארץ רק ב 15/3.. מי אמור לפצות אותי???
שלום רב,
ככל וההודעה על ביטול הטיסה נמסרה לך פחות מ-14 יום מראש, הנך זכאית לקבל פיצוי כספי בגין ביטול הטיסה, אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי ביטול הטיסה נגרם בשל נסיבות שלא היו בשליטתה, כגון: מזג אוויר סוער, שביתה מוגנת וכיו"ב. כמו כן, הנך זכאית לקבל החזר עבור רכישת כרטיס הטיסה החלופי.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה