שלום לכולם רכשתי כרטיסה טיסה לבנגקוק בחודש ספטמבר לחג הפסח טיסה ישירה עם אל-על יחד עם טיסת פנים לקוסמוי וחזור לבנגקוק לכמה ימים וחזרה הביתה כל השיחה היינה מול הנציגה של "איסתא" שעזרה מאוד אבל שום דבר לא נעשה בכתב מולה הכל בעלפה שבועיים לפני הטיסה אני רואה בכרטיסים שבחזור אין לי ימים לשהייה בבנגקוק אלה טיסה ישירה מהאי לבנגקוק ולארץ באותו יום מה שנקבע מראש עם הנציגה ש יהיו 3 ימים בבנגקוק ואז חזרה לארץ אין לי שום דבר רשום חוץ מקבלות על התשלום במייל הטיסה היא עבורו ומשפחתי עם 3 ילידים קטנים טיסות באל על בביזנסס שילמתי המון כסף על זה לפי התאריכים שנתנה לי הנציגה בטלפון סגרתי מלונות באי ובנגקוק ועכשיו אני תקוע עם תשלום למלון בבנגקוק בלי להגיע אליו ניסו לסדר לי בתאריך שנקבע טיסה חזרה לבנגקוק אבל אין מקום באף טיסה לאותו יום ספציפי יש יום לפני או ימיים אחרי אבל אני מפסידה כסף ששילמתי מראש למלון וצריכה לרדוף אחרי המלון בבנגקוק שאני מגיע יום לפני המלון באי לא מוכן לוותר על הלילה ששולם מראש ובנגקוק לא ענו לי כבר יומיים האם יש לי דרך להוכיח משהו מול איסתה? הם אומרים שהשיחה שלנו לא הוקלטה אז איך הם לקחו לי כסף באשרי בטלפון בלי להקליט? ממש מתוסכלת מחופשה שמתקלקלת ככה מקווה שיש למישהו רעיון תודה LEA
שלום רב תודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים כנגד חברות תעופה בגין עיכוב או ביטול טיסות ע"י חברות תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה