שלום רב, בחודש פברואר רכשתי את שירות חברת aeroflot בטיסה מתל אביב למוסקבה ומשם לטוקיו יפן. בתאריך 5.2.17 היתה טיסה נוספת הכלולה בכרטיס מאוסקה לבייגין. את הטיסה הזו פספסתי ולכן טסתי בחברה אחרת. בסיום הטיול בתאריך 12.2.17 התכוונתי לעלות לטיסה מבייגין למוסקבה ונאמר לי שהטיסה בוטלה עבורי בגלל שלא נכחתי בטיסה מאוסקה לבייגין. יצא מצב שנאלצתי לשלם על טיסה זו, מכיוון שלא נאמר לי בסוכנות הנסיעות שאם אני מפסיד טיסה אחת אני מפסיד את כל הכרטיס שלי. לבסוף עליתי על אותה הטיסה שהייתי אמור לעלות. אך יצא מצב ששילמתי על אותה הטיסה פעמיים. כמו כן במהלך הזמנת הכרטיס לא הוסבר לי שאם אני מפספס כיוון אחד אז אני מפספס את כל הכרטיס. האם יש אפשרות לבקש החזר מחברת התעופה על אחת מהטיסות ששילמתי עליהן פעמיים? בברכה, חן
שלום רב תודה על פנייתכם. יחד עם זאת, פורום זה עוסק אך ורק בהליכים כנגד חברות תעופה בגין עיכוב או ביטול טיסות ע"י חברות תעופה.
בכבוד רב אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה