היי טסתי עם חברת התעופה LOT מווארשה לישראל שנייה לפני שעולים למטוס התגלתה תקלה טכנית והטיסה בוטלה הביאו לנו טיסה למחרת אחרת ומלון באנו למחרת לשדה תעופה לטוס שוב לארץ ושוב גילינו שיש תקלה במטוס ושוב הטיסה בוטלה ושוב הציעו לנו עוד לילה והביאו לנו למחרת טיסה אחרת פעמיים הם ביטלו לנו טיסות והיינו תקועים שם בנוסף לזה שכשטסנו איתם מהארץ לוורשה המזוודות שלנו לא הגיעו 3 ימים.. מה עושים במצב הזה איך ממשיכים הלאה?
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל והעיכוב בטיסה נגרם לא בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה (כגון: תקלה טכנית חריגה, מזג אוויר סוער וכו'), הנכם זכאים לקבלת פיצוי כספי. לצורך קבלת הסבר על ההליך הנכם מוזמנים לפנות אלי. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה