שלום רב ותודה על העזרה אני מעתיקה את המכתב ששלחתי לחב' אלעל : 1. מצ"ב כרטיסי הטיסה המקורי – מישראל לציריך (אל-על). מציריך – דלהי (סוויס אייר) 2. הטיסה מהארץ לציריך התעכבה כשעה והטיסה לדלהי יצאה בלעדיי . החלופה היחידה שהוצעה לי ע"י סוויס אייר: טיסה לטורקיה ומשם לדלהי בחב' תעופה טורקיש אייר (מצ"ב). 3. הטיסה מטורקיה לדלהי התעכבה כשעה וכתוצאה מכך פספסתי את טיסת הפנים שנרכשה מבעוד מועד , מדלהי לקולו (מצ"ב הכרטיס) וגם התיק שלי לא הגיע : נאלצתי לחכות במסוף המביא את הכבודה שעה ורק לאחר שכולם לקחו את התיקים ושלי לא הגיע ניגשתי לברר ונמסר לי שבטעות התיק שלי לא היה כלל על המטוס . 4. כתוצאה מכל העיכובים פיספסתי את טיסת הפנים בהודו (430 ₪). 5. נאלצתי לחכות יומיים בדלהי עד לקבלת התיק. 6. בחרתי לשלם יותר ולטוס דרך חברת סוויס אייר ,בנתיב שבחרתי - דרך צירייך והשיקול היה ביטחוני ,אך לא הותרתם לי ברירה ונאלצתי להגיע לטורקיה, מדינה שאני חוששת להיות בה והשהות וההגעה אליה הייתה לי קשה רגשית. ------------ מחב' אלעל נמסר לי שהם מוכנים רק לזכות אותי בשובר לטיסה הבאה דרכם בסכום טיסת הפנים שפספסתי 430ש"ח לתחושתי הפיצוי לא מספק כלל אך האם אני צודקת והאם עליי לפנות לטורקיש אייר ? תודה רבה ויום נפלא
שלום רב. מאחר והטיסות הופעלו ע"י חברות תעופה שונות, אינך זכאית במקרה זה לקבלת פיצוי חוק שירותי תעופה. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, בוודאי שיש לכם מה לעשות ובוודאי שחברת התעופה אחראית עליכם גם בהקשר ההוצאות שציינת. חסרים לי פקטים נוספים על מנת להשיב לך באופן בקצועי יותר. את מוזמנת לפנות אליי טלפונית, ממש כאן דרך הכרטיס שלי ב...
המשך תשובה